Субота
04.05.2024
01:51
Вітаю Вас Гість
RSS

 
ПРОСІЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
Головна Реєстрація Вхід
» 
Вітаємо

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53

Охоронець сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Лютий » 26 » День відкритих дверей
18:21
День відкритих дверей

Найважливіше завдання кожного вчителя – розпізнати, виявити, розкрити, виростити, виплекати у 

кожного учня його неповторно індивідуальний талант.

    Сьогодні, 26 лютого, в нашій школі відбувся День відкритих дверей. Вчителі, які атестуються, поділилися досвідом. 

   Вчитель географії Іонець Василь Георгійович, провів урок у 6 класі на тему «Гідросфера. Кругообіг води  у природі». Майстер не вчить, а створює ситуації. Саме під таким девізом працював Василь Георгійович весь урок.

 

   У 9 класі відбувся урок біології на тему «Зорова сенсорна система. Будова ока». Вчитель Іонець Ніна Аристидівна використовувала інноваційні технології з інтерактивними методами навчання. Для Ніни Аристидівни праця – найперше джерело творчості і щастя, а її учні зрозуміли, що нічого не може бути страшнішим, ніж лишитися зору. Це - велика образа, вона забирає у людини дев’ять десятих світу.

     Про природу та любов був урок румунської літератури в 7 класі. Вчитель Козачук Марія Василівна провела урок на тему «Mihai Eminescu, idila-pastel «Crăiasa din poveşti.» Structura şi imagini.» Цей урок був справжнім твором мистецтва, де педагог уміло використовувала всі можливості для розвитку особистості учня.

Роботящим умам, роботящим рукам

Перелоги орати, думати, сіяти, не ждати

І посіяне жать роботящим рукам.

 

Т.Г.Шевченко

Ніколаєску Лариса Мірчівна,

директор школи

 

 

Переглядів: 446 | Додав: nikola | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вітаємо, колеги!!

Архів записів

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Мудрі вислови

Друзі сайту
http://glibosvit.ucoz.ua/